Коровинська громада
Сумська область, Роменський район

Куди може поскаржитися пацієнт при невиконанні своїх обов'язків місцевими лікарями

Дата: 11.11.2021 16:24
Кількість переглядів: 506

Одразу зауважимо, що скарги будь-якого характеру слід починати розв’язувати безпосередньо у медичному закладі, звернувшись до керівника лікарні. 

Якщо таке звернення не допомогло  – можна звернутися до регіональних департаментів охорони здоров’я при ОДА. 

Також в регіонах  працюють телефонні “гарячі лінії”  з питань COVID-19.

Наразі Програма медичних гарантій визначає чіткий перелік і обсяг медичних послуг та лікарських засобів, оплата яких гарантується за рахунок коштів Державного бюджету України. Це означає, що пацієнт має право отримувати їх у повному обсязі та безоплатно у лікарнях, які працюють за договором з НСЗУ. 

Якщо у закладі, що має договір із НСЗУ, відмовляють у медичних послугах або вимагають гроші за те, за що заплатила держава, це є порушенням прав пацієнта. Тоді можна подати скаргу через електронну форму на сайті НСЗУ у розділі “Громадянам” https://nszu.gov.ua/gromadyanam

Оператори контакт-центру НСЗУ за номером 16-77 підкажуть, як правильно подати скаргу у разі необхідності.

 

З повагою
пресслужба Міністерства охорони здоров'я

Фото без опису

Фото без описуФото без описуФото без описуФото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь