Підсумки проведення Тижня толерантності у Коровинській ЗОШ І-ІІІ ступенів
У рамках відзначення Міжнародного Дня толерантності та з метою формування в учнів загальнолюдських моральних цінностей в Коровинській ЗОШ І-ІІІ ступенів з 11 по 15 листопада пройшов Тиждень толерантності. Впродовж тижня робота психологічної служби школи була спрямована на формування в учнів поваги до інших людей, їхніх думок, підвищення настрою учасників навчально-виховного процесу, створення ситуації успіху для невпевнених учнів та розкриття творчого потенціалу обдарованих дітей.
План проведення заходів був насичений та різноманітний. Школа була тематично оформлена розклеєно вислови мудреців та видатних людей про терпіння і терпимість до інших людей,проведено анкетування, тематичні акції, класні години та бесіди на тему толерантність.
Так , у понеділок 11 листопада проведено радіогазету «Толерантність», де проінформовано учнів про основні моменти тижня та кольорів на цілий тиждень і наголошено про толерантність та її місце в навчально-виховному процесі. На початку тижня з учнями 1-2 класів проведено флешмоб «А ти готовий..?» У фойє першого поверху проведена акція «Даруємо тепло своїх долонь» та оформлений куточок «Кольоровий тиждень». Активно участь приймали учні та вчителі в роботі «Зарядного пристрою», який дарував позитив на весь день. Символом понеділка був зелений колір.
Вівторок 12 листопада
«У маленькому серці любов палає, для зла і зневаги місця немає!» - колір дня червоний, який в психології має дію як допінг, збуджує психіку людини, пробуджує в неї бажання діяти і просто піднімає настрій. На другому поверсі для учнів 3-4 класів проведено флешмоб. У шкільній бібліотеці проведена виставка літератури присвячена толерантності, для учнів 1 класу Холод Н.В. розповіла казки про добро. На перерві проведено акцію «У ритмі нашого серця», метою якої було викликати в учнів та вчителів почуття вдячності, любові.
Середа 13 листопада
« Посміхнись тому, хто зліва, посміхнись тому, хто справа, ми – одна сім’я!». День розпочався з дому кожного учня і вчителя , адже необхідно було підібрати в одязі чи аксесуарах жовтий колір, який до речі в психології означає позитив, оптимізм, сприяє появі позитивних емоції, віру в щасливе майбутнє. На перерві учні активно приймали участь в акції «Знайди посмішку». Також учнями 2-4 класів створено «Толерантного учня». Для учнів 5 класу проведена виховна година «Планета толерантності». З метою виявлення рівня поінформованості дітей з даної теми, з учнями 6-7 класу проведено анкетування «Що таке толерантність».
Четвер 14 листопада
«Водичко, водичко, умий діткам личко», колір дня був синій, що в психології означає оптимізм, спокій. Пригнічує агресивність і руйнує емоції. На перерві всім бажаючим було запропоновано взяти участь у флешмобі «А ти готовий?», який приніс радість, задоволення та позитивні емоції для всіх учасників. Також відбулася виставка плакатів, колажів. Учні 2-11 класів підготували проекти «Толерантність до тварин», «Толерантність до природи», «Толерантність до людей», «Толерантність до культур інших народів». Під час захисту своїх проектів школярі звернули увагу на необхідність підтримувати принцип терпимості, взаємної поваги та мирного співіснування, берегти природу , допомагати іншим людям, вивчати і поважати традиції різних народів. Педагогічний колектив взяли участь у проведенні голосування за «Найтолерантніший клас», «Найтолерантніший учень», «Найтолерантніша учениця» серед учнів 5-8 класів та 9-11 класів.
У номінації «Найтолерантніший клас», стали учні 7 та 10 класу, «Найтолерантніший учень», перемогу здобув Ковалюх Максим, учень 6 класу та Войтовець Ярослав, учень 11 класу. У номінації «Найтолерантніша учениця» перемогла учениця 7 класу Шкробот Поліна, учениця 9 класу Бойко Вікторія.
П’ятниця 15 листопада
«Настрій гарний – веселковий, фіолетовий чудовий». На першому поверсі школи розміщено колективну роботу учнів «Дерево Толерантності». Для учнів 1-2 класів проведена ігрова програма «Свята наука почути один одного». Також проведений виховний захід «Толерантність врятує світ». Оцінюючи проведення Тижня толерантності, можна зробити висновок, що усі заходи позитивно вплинули на учнів та виявляли зацікавленість учителів.