Методична студія вчителів початкових класів
9 листопада на базі Коровинської ЗОШ І-ІІІ ст. продовжила свою роботу методична студія вчителів початкових класів, з проблеми «Інтегрований урок як один із чинників соціалізації та адаптації учнів початкової школи». Очікувані результати передбачали розкриття особливостей у роботі вчителів початкових класів та керівників гуртків щодо створення соціалізуючого освітнього простору засобами інтеграції, презентацію ефективних форм і методів процесу соціалізації молодшого школяра.
Модератор заходу Діденко Р. М., методист відділу освіти, молоді та спорту Коровинської сільської ради, розкрила теоретичні аспекти сучасних технологій навчання в умовах Нової української школи.
Заступник директора з навчально-виховної роботи Коровинської ЗОШ І-ІІІ ст. Вернигора Н. О. акцентувала увагу на інтеграції уроків як одного із чинників соціалізації та адаптації учнів початкової школи.
Практичний блок студії продовжило відвідування відкритого уроку у 1 класі з англійської мови та предмету «Я досліджую світ» «Школа – наче рідний дім. Будь господарем у нім» та інтегрованого заходу (гурткова та виховна робота) «Україна в нас єдина - бережи її, дитино!», які майстерно підготували та провели вчителі початкових класів Кутняк В. Г., Куценко Т. І., вчитель іноземної мови Гумен С. М., керівник гуртка декоративно-ужиткового мистецтва Гребеник Л. В.
Активну участь у проведенні методичної студії взяла практичний психолог Глущенко Т. В., яка зосередила увагу на вивченні особливостей молодшого школяра як передумови успішної організації його навчальної діяльності та здійснила аналіз психолого-педагогічного обстеження учнів 1 класу.
За результатами проведення методичної студії були розроблені методичні рекомендації.