Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності у Коровинській ЗОШІ-ІІІ ст.
На виконання Кодексу цивільного захисту, постанов Кабінету Міністрів України з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення, Положення про функціональну підсистему «Освіта і наука України» єдиної державної системи запобігання та реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру в Коровинській ЗОШ І-ІІІ ступенів з 10.09.2018р. по 16.09.2018р. був проведений тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності дітей.
Освітньо-виховна робота з учнями проводилася в таких напрямках:
- життя серед людей, у природному та предметному середовищах;
- правила поведінки з вогнем, в інших екстремальних ситуаціях;
- безпечні та небезпечні вулиці та дороги;
- правила поведінки у разі виявлення підозрілих вибухонебезпечних предметів;
- формування вміння надавати собі та іншим допомогу у випадку необхідності.
Перевага надавалася цікавим зустрічам, довірливим бесідам, розмовам, моделюванню та аналізу певних ситуацій, дидактичним та сюжетно-рольовим іграм.
Робота була комплексною та різноплановою. Усі заплановані заходи проведено згідно плану. Тиждень пройшов під девізом: "Цивільний захист ? це не жарти, треба всім про нього знати!» і розпочався з конкурсу-виставки малюнків та плакатів на тему "Безпека здоров’я – безпека життя".
Відбулися години спілкування та бесіди зі старшокласниками
(кл. кер. Шаповал Л.І., Царко А.В., Гумен С.М..) на теми: «Життя не вічне - вічні цінності людські», «Безпека життєдіяльності – засоби, шляхи, методи її досягнення», «Безпека руху».
Для учнів 2-4-х класів вихователями ГПД проведено гру «Щоб не трапилось біди - пам’ятай про це завжди» та вікторину «Абетка безпеки». Учні 5-8 класів переглянули презентацію про причини виникнення пожежі та її наслідки під назвою "Гра з вогнем ? одна з причин пожеж". А для учнів 5-11 класів був проведений конкурс колажів «Небезпека «Червоного півня», а для 2-4 класів – конкурс малюнка на асфальті «Дорога – не гра, помилка коштує життя».
Перед початком проведення тижня на стендах та куточках з безпеки життєдіяльності було організоване розміщення листівок та пам’яток з методичними рекомендаціями щодо порядку дій під час виникнення надзвичайних ситуацій.
Підсумком дня стало проведення практичного заняття "Основні правила евакуації з приміщень на випадок надзвичайних ситуацій". Метою заходу була перевірка здатності учнів, учителів та інших працівників школи грамотно й чітко діяти для захисту свого здоров’я та життя в надзвичайних ситуаціях. Усе пройшло швидко, злагоджено, на високому методичному рівні.
У рамках проведення тижня безпеки життєдіяльності дітей відбулася зустріч із працівниками Недригайлівського районного сектору Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Сумській області, які для учнів 1-11-х класів провели бесіду з елементами показу приладів із питань цивільного захисту на тему "Небезпечні знахідки". Рятівники продемонстрували макети вибухонебезпечних предметів, оснащення автомобілів аварійно-рятувальної служби та провели роз’яснювальну бесіду про правила поведінки під час виявлення таких знахідок ? небезпечного спадку минулих воєнних дій, військових полігонів, які завжди привертають увагу підлітків.З працівниками та учнями школи проведені інструктажі з питань дотримання безпеки та поведінки на водних об’єктах у осінньо-зимовий період відповідно до Правил охорони життя людей на водних об’єктах України з відповідним записом в журналах реєстрації інструктажів з питань охорони праці.
Уся робота була спрямована на організацію різних видів діяльності, які, в свою чергу, були направлені на набуття певних навичок поведінки, досвіду, самостійного пошуку виходів із непростих ситуацій, навчанню приймати виважені, продумані рішення. Адже все, чому навчають, діти повинні вміти застосовувати в реальному житті, на практиці. Для досягнення максимального ефекту вчителі використовували художній матеріал, дидактичні, рухливі та сюжетно-рольові ігри, створювали проблемні ситуації. Під час проведення розваг з дітьми закріплювалися знання та навички стосовно безпеки життєдіяльності, підтримувався позитивний емоційний стан.
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)